az emlékek helye

vissza zuhantunk a tavaly augusztusba

2012. április 30. - dé06

annyira nagyon nyár van csütörtök óta, hogy te jó isten... tegnap eljött az első rövidnadrágos este is. annyira faszán néztem ki tegnap, úgy tetszettem magamnak. bár a többieknek is, mert szanaszét lettem dicsérve. viktorral szokás szerint a villamoson taliztunk, ő is nyári szettben tolta. centrumnál ott volt piku és bombi, majd jött dávid és róland. ja meg dózis is. roli nagyon lájkolta a tetoválásom. :D elmentünk kis tescoba, utána meg még házisörért. viktorék addig leültek az erzsébet térre. mentünk utánuk. erzsin flesseltük, hogy olyan érzésünk van, mintha vissza csöppentünk volna tavaly augusztusba. roli telójában néztük a képeket, szakadtunk végig. aztán roliék leváltak. meg kicsit pikuék is. így maradtunk hárman. dávid, viktor meg én. nyomattunk mac millert, dumáltunk, dávidnak meg bejött a szettem és az illatom nagyon. :D aztán dávid lelépett benzinkútra, jött domi és pati, majd fortu. a téren volt egy jó félórás tehetetlenség. az felbszott. de legalább találkoztam véletlen tamival és mesivel. tamival nagy puszi, nagy ölelés. "-de aranyosan nézel ki ma. te mindig jól nézel ki..." dávid visszatért, aztán legengeltünk újra a padokhoz. beszéltünk krv sokat mindenről. elvoltunk. aztán fél11 előtt lépés villamoshoz. amíg nem jött a a vill, tamival voltam. hát imádom kajak. egy tökéletes nap lehetett volna ez is, de hát a végére kellett még jönni évinek és megint egy órán át veszekedni, de hát csak megunja majd. na "krv mindegy". remélem ma jön dani. ez a csütörtök, péntek, szombat, vasárnap. ez valami... annyira nyár, hogy nagyon. ja és lassan érkeznek a krús pólók, asszonyverők és matricák bébi.

süti beállítások módosítása